
“پاشنه آسین” خطوط هوایی در جنگ COVID-19
[ad_1]

براساس CNN ، طی ماه ها شیوع اپیدمی COVID-19 ، خدمه پرواز در چندین مکان ، از جمله تایوان (چین) و استرالیا – حق دارند از مقررات سختگیرانه قرنطینه مانند مواردی که از خارج از کشور وارد صحنه می شوند ، معاف شوند.
با این حال ، در دسامبر سال 2020 ، نقض ناشی از یک شرکت هواپیمایی در دو مکان باعث شد تا بسیاری از این سال بپرسند: آیا امتیاز خطوط هوایی خطری است؟ بیماری های اپیدمی را در بین جامعه گسترش می دهد.
در حالی که کارشناسان پزشکی می گویند اولویت خدمه پرواز کوتاهی در جلوگیری از همه گیری مرزی است ، مقامات هواپیمایی می گویند این امتیاز برای زنده ماندن صنعت ایجاد می شود. و از تحت فشار قرار دادن سلامت روان خدمه پرواز خودداری کنید.
پس در استرالیا و تایوان چه اتفاقی افتاد؟
در 22 دسامبر سال 2020 ، تایوان اولین مورد را در جامعه در بیش از 250 روز ثبت کرد. این مقام بلافاصله منبع عفونت را به عنوان یک خلبان خارجی ردیابی کرد. با استناد به مقامات بهداشتی ، CNA گزارش داد که یک خلبان نیوزلندی پس از انجام انزوای 3 روزه مورد نیاز خلبان ، در دهه 1960 زنی 30 ساله را آلوده کرد. خلبان به دلیل عدم اعلام برنامه تماس با مقامات تایوانی تحریم شد و همچنین توسط این شرکت هواپیمایی اخراج شد.
با وجود ثبت اولین مورد در ژانویه 2020 ، تایوان اقدامات احتیاط آمیز را برای جلوگیری از شیوع عمده انجام داده است. در مجموع ، تایوان بیش از 800 مورد COVID-19 را ثبت کرده است که از این تعداد تنها 7 مورد فوت کرده اند. در مارس 2020 ، تایوان مرزهای خود را با اتباع خارجی بست و کلیه ورودی های بعدی باید به مدت 14 روز در قرنطینه انجام شوند ، به استثنای کارکنان شرکت های هواپیمایی.
طبق مقررات محلی ، خلبانان فقط به 3 روز انزوا احتیاج دارند ، در حالی که مهماندار 5 روز است. به دنبال حادثه دسامبر سال 2020 ، مراکز کنترل بیماری تایوان از تمدید دوره 7 روزه قرنطینه خبر دادند و قبل از گرفتن بازپرداخت نتیجه آزمایش COVID-19 منفی را درخواست کردند. در حالت ایزوله.

نه تنها تایوان ، بلکه برخی مکان ها مانند هنگ کنگ (چین) ، نیوزیلند و استرالیا نیز اجازه می دهند خدمه پرواز از سیاست های مرزی معاف شوند.
قوانین مربوط به خدمه پرواز در استرالیا از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است. در نیو ساوت ولز ، در حالی که خدمه پرواز استرالیا حق انزوای در خانه را دارند ، خدمه پرواز بین المللی باید تا پرواز بعدی در مناطق خاصی منزوی شوند. با این حال ، مقامات محلی مانند مسافران خارجی از نزدیک آنها را تحت نظر ندارند.
در اوایل دسامبر سال 2020 ، استرالیا یک رهبر خدمه COVID-19 مثبت را ثبت کرد. در همان ماه ، پلیس نیو ساوت ولز به دلیل بازدید از برخی از مکانهای سیدنی در حین قرنطینه ، 13 خدمه بین المللی را به ازای هر نفر 760 دلار جریمه کرد. درست قبل از کریسمس ، یکی از خدمه شرکت هواپیمایی ملی Qantas قبل از پرواز از پاریس به داروین و سپس دوباره در پرواز داخلی آزمایش آزمایشی مثبتی برای COVID-19 انجام داد.
“ما همیشه می گوییم این یک تهدید بزرگ است ، اما ما آن را قبول می کنیم زیرا می خواهیم استرالیایی ها را پس بگیریم. مسئله در اینجا این است که آنها قوانین را نقض می کنند ، نه خود قوانین را ، و ما نمی توانیم این را پیش بینی کنیم “، گفت: گلادیس بردجیکلان ، نخست وزیر نیو ساوت ولز.
در نیوزیلند ، بیشتر اعضای خدمه به دلیل “اهمیت حفظ مسیرهای هوایی بین المللی” به مدت 14 روز از قرنطینه اجباری معاف می شوند. در هنگ کنگ ، خدمه تابستانی از کشورهای دیگر نمی آیند. این خطر بسیار زیاد وجود دارد که انگلیس و ایالات متحده بتوانند پس از آزمایش COVID-19 آزادانه سفر کنند.
بخشی از دلایل آرام بودن ناوگان در قرنطینه ، حفظ اقتصاد و عملیات زنجیره تأمین است. آلبرت جوژنگ ، سخنگوی انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) ، که نمایندگی 290 شرکت هواپیمایی را بر عهده دارد ، گفت خدمه هواپیما با مسافران عادی متفاوت است. آنها چندین پرواز انجام می دهند و از خطرات و نیازهای قرنطینه به خوبی آگاه هستند. خدمه آگاه هستند که اگر اشتباهات منجر به از دست دادن کنترل شود ، محل کار آنها آسیب پذیر است.
با این حال ، برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ، امتیاز خدمه پرواز شکافی را برای ویروس SARS-CoV-2 ایجاد می کند تا به مناطق کاملاً امن برود.
“برای من ، خطر آلوده شدن اعضای خدمه کمتر از خطر ناشی از مسافران بین المللی نیست. مایک تول ، اپیدمیولوژیست برنت در دسامبر به تلویزیون ABC گفت: هنوز یک سوراخ در سیستم وجود دارد.
[ad_2]