
مردان جوان 11 ساعت از پرواز در زیر زمین…
[ad_1]

به گزارش روزنامه انگلیسی Dailymail ، این حادثه در 18 ژوئن 2015 اتفاق افتاد. تمبا کابکا شش ماه پس از اینکه در باند فرودگاه هیترو بیهوش شد ، در بیمارستان در کما بود. هنگامی که هواپیمای British Airways از ژوهانسبورگ به لندن در حال پرواز بود ، پزشکان کمبود اکسیژن وی را تشخیص دادند و مدت زیادی در دمای -60 درجه سانتیگراد دوام آوردند.
چند دقیقه قبل از فرود هواپیما ، کارلیتو واله ، همراه کابکا که به هواپیما چسبیده بود ، تحمل آن را نداشت و سقوط کرد. جسد وی در یک ساختمان اداری در ریچموند ، فقط 10 کیلومتری فرودگاه هیترو پیدا شد.
کابکا یادآوری می کند: “هنگام حرکت هواپیما ، من زمین ، ماشین ها ، مردم کوچک را دیدم.” بعد از مدتی به دلیل کمبود اکسیژن از هوش رفتم. آخرین چیزی که به یاد می آورم این است که وقتی هواپیما بلند شد ، وال به من گفت: “عالی است ، ما این کار را کردیم.” ”
از 109 مورد “پرواز” در سراسر جهان ، با محبوب ترین مقصد در لندن ، تنها 24 مورد زنده مانده اند. اولین بازمانده شناخته شده باس وی 12 ساله بود که در سال 1946 پروازی از اندونزی به استرالیا را سرقت کرد.
فقط دو نفر از “پرواز” به انگلیس جان سالم به در بردند: یکی پردیپ سائینی ، مکانیک پنجاب که 10 ساعت را در سال 1996 از دهلی به لندن پرواز کرد و دیگری کابکا بود. تا کنون ، 25 سال پس از مرگ ، سائینی هنوز هم درگیر سفر سختی است که برادرش در پرواز یخ می زند.

در ژوهانسبورگ ، کابکا یتیم بود و در یک کمپ در نزدیکی فرودگاه ژوهانسبورگ زندگی می کرد. کابکا با واله در یک کلوپ شبانه ملاقات کرد. آنها از اینجا قصد ورود غیرقانونی به انگلیس را دارند.
نقشه فرار آنها بعد از آنکه ویل کتاب فنی هواپیما را به کبکا داد ، طراحی شد. کابکا گفت: “من تمام جزئیات را به خاطر می آورم ، بنابراین اگر می خواهیم سوار هواپیما شویم ، هنوز راهی داریم.”
عصر 18 ژوئن 2015 ، زوجین وارد فرودگاه شدند ، از حصار بالا رفتند و وارد مسیر پرواز شدند. آنها مشکی پوشیدند تا کسی آنها را نبیند و قبل از پیدا کردن هواپیمای British Airways که آماده پرواز است ، 15 دقیقه پنهان شدند. كابكا گفت آنها عمداً شركت هاي هواپيمايي آمريكايي را انتخاب نكرده اند ، زيرا آنها نمي خواهند از روي درياي آزاد پرواز كنند.
هواپیما ساعت 22:15 به سمت لندن بلند شد. این اولین باری است که هر دو نفر سوار هواپیما می شوند.
کابکا با کابل برقی که دور بازویش پیچیده بود خود را به هواپیما بست. به زودی ، کابکا به دلیل کمبود اکسیژن از هوش رفت. کارشناسان هواپیمایی می گویند بسیار نادر است که بازماندگان در هواپیمای بدون بخاری یا توربوشارژر رها شوند.
کابکا هنوز نمی تواند باور کند که او هنوز در دمای 60- درجه سانتیگراد زندگی می کند پزشکان معتقدند که کابکا بسیار خوش شانس است که به لطف دمای انجماد بدن او در حالت “انیمیشن آویز” قرار می گیرد. این روند کاهش سرعت یا توقف موقت عملکرد بیولوژیکی است تا بتواند ظرفیت فیزیولوژیکی را حفظ کند.در دمای پایین بدن ، قلب ، مغز و سایر اندام های حیاتی در حالت آماده باش قرار می گیرند. بنابراین ، آنها به اکسیژن زیادی احتیاج ندارند و آسیب سلولها و اندام ها را محدود می کنند.
“من از اینکه هیچ مصدومیتی از ناحیه سر ندارم خوشحالم. من دو سوختگی از ناحیه بازو دارم ، اما اکنون همه چیز خوب است زیرا من عمل کردم. ” به کابکا اکنون پناهنده در انگلیس اعطا شده و در اروپا باقی مانده است.
ریچ بنتلی ، کارگردان مستند ، که با کابکا مصاحبه کرد ، گفت مرگ مانند وال و بسیاری از “آگهی های تبلیغاتی” به نظر نمی رسد که مردم ناامید را از یافتن چنین راه های خطرناک باز دارد. این.
“من با چند مسافر هوایی و داستان آنها صحبت کردم. افرادی مانند تمبا کابکا در شرایطی قرار گرفتند که چاره ای نبود. ما به داستان های مختلف نگاه کردیم و داستان را فهمیدیم.” “این مردم چقدر بیرحمانه هستند. امیدوارم با این داستان ، همه این را به عنوان عبرت بگیرند تا جان خود را به خطر نیندازند.”
[ad_2]