
بوئینگ سیستم الکتریکی 737 MAX را اصلاح کرد
[ad_1]

سخنگوی بوئینگ در گفتگو با مطبوعات گفت: “پس از تأیید نهایی از سوی اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده (FAA) ، ما ناوگان های آسیب دیده را مطلع کردیم. من همچنان در تماس با مشتریانم هستم که آنها برای بازپس گیری هواپیما کار می کنند و ما همچنین در حال کار برای تکمیل کار هستیم تا بتوانیم عملیات خود را از سر بگیریم.
تصویب FAA برای بوئینگ برای عیب یابی سیستم الکتریکی 737 MAX زمینه ساز بازگشت هواپیما به خدمات در بستر یک فصل شلوغ سفر در تابستان است.
پیش از این ، بوئینگ در تاریخ 9 آوریل اعلام کرد که در مورد خطای فوق به 16 شرکت هواپیمایی که با هواپیمای 737 MAX کار می کنند ، اعلانی ارسال کرده است. اگرچه منجر به خاموش شدن بیش از 100 فروند هواپیمای 737 MAX و همچنین پیشرفت در واگذاری هواپیماهای جدید به شرکای بوئینگ شده است ، اما خطای کشف شده در روند تولید این شرکت تاکنون تأثیر مهمی بر خطوط هوایی به عنوان حمل و نقل مسافر نداشته است. فعالیت ها به دلیل اپیدمی COVID-19 هنوز کاملاً ناخوشایند است.
طبق گفته بوئینگ ، نقص در سیستم الکتریکی می تواند بر عملکرد کنترل کننده قدرت پشتیبان هواپیما تأثیر بگذارد. در همین حال ، FAA گفت که مشکلات جدیدی که در خانواده 737 MAX ظاهر می شود ، مربوط به “مشکلات اتصال برق و فرود آمدن” بود. آژانس همچنین خاطر نشان کرد که تجزیه و تحلیل و آزمایشات پیگیری نشان می دهد که این مشکل ممکن است مربوط به سیستم های دیگر باشد.
این حادثه همچنان که بوئینگ 737 MAX مجدداً در نوامبر سال 2020 مجوز فعالیت گرفت چالش های بیشتری را ایجاد می کند. پیش از آن ، سری 737 MAX پس از دو سانحه فاجعه بار Lion Air در سال 2018 در اندونزی و اتیوپی به مدت 20 ماه در سراسر جهان زمین گیر شد. شرکت های هواپیمایی در سال 2019 با این هواپیمای مدل ارتباط برقرار کردند که در نتیجه آن 346 نفر کشته شدند.
[ad_2]